KITAJSKI BOG STVARNIK

Nasprotniki Geneze pogosto skušajo ustvariti vtis, da je biblijsko poročilo o Božjem stvarjenju zgolj bajka nekega zakotnega palestinskega plemena. V resnici pa so Stvarnika, kot se razodeva v Bibliji, častili celo najstarejši Kitajci. V knjigi Shu Jing (Knjiga zgodovine), ki je ena najstarejših knjig sploh, se poročilo o stvarjenju glasi:

”V starodavnosti, v začetku, je bil veliki kaos, temen in brez oblike. Pet elementov [tj. planetov] se še ni začelo vrteti, tudi sonce in luna še nista svetila. Ti, o duhovni Vladar, si nastopil v svoji vrhovni moči, in si najprej razdelil bolj grobe dele od čistejših. Naredil si nebesa. Naredil si zemljo. Naredil si človeka. Vse stvari s svojo močjo razmnoževanja so dobile svoje bitje.” Poudarimo, da so ti zapisi nastali tisočletja pred vplivom prvih krščanskih misijonarjev. (Cooper, 2011)

Še več, zgradba najstarejših kitajskih pismenk, kakršne so pred tisočletji pisali na trebušne oklepe želv in na kosti, je tesno povezana s poročilom o stvarjenju, izgonu iz raja in potopu, kot dokazujejo Nelson in sod. (1997). Preletimo samo nekaj primerov. Kitajska pismenka, ki označuje ”poželenje”, je sestavljena iz znaka, ki pomeni ”drevje”, in znaka, ki pomeni ”ženska”. Če zapišemo krajše: drevje + ženska = poželenje. Primerjajte z Genezo 3,6. Podobno je sestavljeno tudi: kača + drevje = negativno, ne. (Gen 3,1-5). Ali pa: usta, jesti + drevo = zadržati, preprečiti. (Gen 2, 16-17). Nadalje: drevo + vrt, ograda = težava. (Gen 3,16-24). In celo: jaz + ovca, jagnje = pravičnost.

Danes je Kitajska izrazito komunistična velesila, toda več kakor 4000 let, od cca. 2230 pr. n. št. do leta 1911, so kitajski cesarji vsako leto opravljali t. i. ”daritev na meji”, s katero so častili Shang Dija, čigar ime pomeni dobesedno ”Bog zgoraj”,”Vrhovni Bog” ali ”Vrhovni nebeški vladar”. Eno zgodnejših poročil o tem obredu je napisal filozof Konfucij (551 – 479 pr. n. št.), ki je o pomenu te daritve zapisal:

”Temu, ki razume obrede daritev Nebesom in zemlji, … bo vladanje kraljestvu tako enostavno kakor pogledati v svojo dlan.” (Nelson in sod., 1997)

O vsebini omenjenega obreda je pisano v litanijah dinastije Ming. Ena od recitacij se glasi:

”K tebi, o skrivnostno delujoč Stvarnik, se obračam v mislih. Kako vzvišen je obsežen obok (kjer prebivaš)… Z velikimi obredi občudujoče častim Tebe. Tvoj služabnik sem, sem kot trst ali vrba, moje srce je kot srce mravlje; in vendar sem sprejel tvoj naklonjeni odlok, s katerim si me postavil, da vladam cesarstvu. Globoko se zavedam svoje nevednosti in slepote, bojim se, da se ne bi izkazal za nevrednega tvoje velike naklonjenosti. … Tukaj, daleč stran, gledam proti tvoji nebeški palači. Pridi v svoji čudoviti kočiji k oltarju… O da bi milostno odobril naše daritve, in da bi bil milosten do nas, ko te častimo, tebe, čigar dobrota je neizčrpna.” (Nelson in sod., 1997)

Do časa dinastije Han (206 pr. n. št. – 24 n. št.) se je na Shang Dija pretežno pozabilo, prevladali so budizem, taoizem in religija čaščenja prednikov. Na primer: Spomin na patriarha Nu Wa (tj. očak Noe) je bil zaradi silnih načrtnih napadov popačen tako zelo, da je lik Noeta v popularni zavesti le še groteskna ženska glava na telesu kače. (Cooper, 2011) Danes je spomin na ”kitajskega” Stvarnika skoraj neprepoznaven, a to ne spremeni dejstva, da so starodavne kitajske pismenke močan dokaz v korist zgodovinske avtentičnosti Geneze.

  STARODAVNE PISMENKE  SODOBNI ZNAKI
 Brez naslova1  Brez naslova2
  ženska + drevje = poželeti, poželenje
 Brez naslova3  Brez naslova4
  drevo + ograda, vrt = težava

Vir pismenk: http://creation.com/the-original-unknown-god-of-china (Pridobljeno 29.6.2013)

Vir:

Cooper, B., 2011. The Authenticity od the Book of Genesis, Creation Science Movement

Nelson, E. R., Broadberry, R. E., Chock, G. T., 1997. God’s Promise to the Chinese. Read Books Publisher, Dunlap: 140 str.